Υπηρεσίες Παροχής Φροντίδας κατ' οίκον στην Ξάνθη - Καλέστε μας : 25410-21110

Ωράριο Λειτουργίας : Δε-Σα: 08:30-21:00
  Επικοινωνία : frontidastospiti@yahoo.gr   

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει ορισμένες από τις συχνότερες ερωτήσεις σας ώστε να κατανοήσετε καλύτερα τον τρόπο λειτουργίας μας.
Αν όμως έχετε και άλλες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας είτε τηλεφωνικά είτε από την ηλεκτρονική μας διεύθυνση.
Θα χαρούμε να σας απαντήσουμε!

Πότε πρέπει να ειδοποιώ για να μου παρέχονται οι υπηρεσίες της ¨Φροντίδας στο σπίτι;

Η ειδοποίηση μας θα πρέπει να γίνεται 24 ώρες πριν, ώστε να μελετάμε και να αντιμετωπίζουμε το περιστατικό σας
με το καλύτερο δυνατό τρόπο στη βάση ενός συνολικού προγραμματισμού.

Πώς χρεώνονται οι υπηρεσίες;

Οι υπηρεσίες μας χρεώνονται με την ώρα με ελάχιστη χρέωση 2 ωρών για τις Νοσηλεύτριες και τις Κοινωνικούς Λειτουργούς
και 3 ωρών για τις Οικιακές Βοηθούς.

Στη περίπτωση που χρειάζεστε τις υπηρεσίες μας για περισσότερες ώρες το κόστος αναλογικά μειώνεται ώστε η τιμή να είναι
απολύτως προσιτή στις αυξημένες σας ανάγκες.

Μπορεί να γίνει συνδυασμός των υπηρεσιών;

Οι υπηρεσίες μας μπορούν να συνδυαστούν (π.χ. ταυτόχρονη παρουσία της Νοσηλεύτριας και της Οικιακής Βοηθού)
στο μέτρο που αυτό διευκολύνει τον εξυπηρετούμενο, όμως χρεώνονται ξεχωριστά και όχι αθροιστικά.

Οι υπηρεσίες της «Φροντίδας στο σπίτι» επεκτείνονται και σε 24ωρη βάση;

Οι υπηρεσίες μας διαρκούν ένα κανονικό οχτάωρο με δυνατότητα χρήσης υπερωριών.
Επομένως ένα τέτοιο περιστατικό μπορεί να καλυφθεί με εναλλαγή προσώπων για να συμπληρωθεί το 24ωρο.
Δεν διαθέτουμε όμως προσωπικό που να διαμένει εσώκλειστο όλο το 24ωρο στην κατοικία του εξυπηρετούμενου.

Μπορεί να υπάρξει αλλαγή του προγράμματος των υπηρεσιών;

Βεβαίως.

Αυτό εξαρτάται αποκλειστικά από τις ανάγκες του εξυπηρετούμενου και από την διάθεσή του.

Πως πραγματοποιείται η επικοινωνία μας;

Η επικοινωνία μας γίνεται με δική σας ειδοποίηση είτε τηλεφωνικά είτε ερχόμενοι στα γραφεία της εταιρείας μας.

Εάν το επιθυμείτε, μπορούμε να σας επισκεφθούμε στο χώρο σας μαζί με κάποια άτομα από το προσωπικό μας για μια
πληρέστερη γνωριμία και ανάλυση των υπηρεσιών μας.

Πως επιλέγεται το προσωπικό;

Πρώτον:  φροντίζουμε να κάνουμε μια συζήτηση-συνέντευξη με τους υποψηφίους, γιατί για μας είναι απόλυτη
προτεραιότητα να ταιριάξουμε το όραμά μας και την θέληση για κοινωνική προσφορά μαζί τους.

Δεύτερον: εξετάζουμε διεξοδικά το βιογραφικό και τις συστάσεις τους, και τέλος τους δίνουμε την δυνατότητα
της συμμετοχής σε κάποιο περιστατικό όπου θα έχουμε όλοι την ευκαιρία να φτάσουμε σε τελικά συμπεράσματα.

Πως εκπαιδεύονται οι φροντιστές;

Έχουμε μία σταθερή συνεργασία με Επαγγελματίες του χώρου της υγείας καθώς και σημαντικούς οργανισμούς,
και φροντίζουμε για την διοργάνωση σεμιναρίων και ημερίδων για την εκπαίδευση και περαιτέρω κατάρτιση του
προσωπικού μας.