Όροι Χρήσης της Ιστοσελίδας και των Υπηρεσιών της πλατφόρμας “Φροντίδα στο Σπίτι

Εισαγωγή

1.1. Η ιστοσελίδα www.frontidastospiti.gr και οι υπηρεσίες που προσφέρει ανήκουν στην εταιρεία SLVcare Ι.Κ.Ε. (εφεξής “Εταιρεία”, “εμείς” ή “μας”), η οποία έχει ως σκοπό την παρουσίαση καταχωρίσεων υπηρεσιών φροντίδας στο σπίτι που καταχωρούν επαγγελματίες πάροχοι αυτών των υπηρεσιών. Με την πλοήγηση στην ιστοσελίδα ή τη χρήση των υπηρεσιών μας, συμφωνείτε με τους παρόντες Όρους Χρήσης.

1.2. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ενημερώνει τους όρους χρήσης οποτεδήποτε κρίνει απαραίτητο, χωρίς προειδοποίηση. Για τον λόγο αυτό, παρακαλούμε να ελέγχετε περιοδικά τους Όρους Χρήσης.

  1. Υπηρεσίες

2.1. Η εταιρεία παρουσιάζει καταχωρίσεις παρόχων που προσφέρουν μια σειρά από υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας www.frontidastospiti.gr, όπως:

  • Φροντίδα Ηλικιωμένων
  • Φροντίδα Παιδιών
  • Φροντίδα Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες
  • Οικιακές Εργασίες

2.2. Η πλατφόρμα μας λειτουργεί ως κατάλογος καταχώρησης υπηρεσιών και δεν εμπλέκεται άμεσα στην παροχή τους. Οι χρήστες που ζητούν υπηρεσίες είναι υπεύθυνοι για την επιλογή των επαγγελματιών που θα αναλάβουν τη φροντίδα τους. Η εταιρεία παρέχει την πλατφόρμα για να συνδέσει επαγγελματίες με πελάτες, χωρίς να εμπλέκεται άμεσα στην παροχή των υπηρεσιών.

  1. Κοινό-στόχος

3.1. Οι υπηρεσίες των παρόχων απευθύνονται σε ιδιώτες, οικογένειες, επαγγελματίες και φορείς, οι οποίοι αναζητούν επαγγελματίες για φροντίδα στο σπίτι και σχετικές υπηρεσίες.

3.2. Η εταιρεία μας παρέχει την πλατφόρμα για να συνδέσει επαγγελματίες με πελάτες, χωρίς να εμπλέκεται άμεσα στην παροχή των υπηρεσιών.

  1. Διαδικασία Κράτησης Υπηρεσιών

4.1. Η κράτηση των υπηρεσιών γίνεται αποκλειστικά μέσω της ιστοσελίδας μας. Ο χρήστης μπορεί να επιλέξει την υπηρεσία που επιθυμεί και να συμπληρώσει την αντίστοιχη φόρμα κράτησης.

4.2. Η εταιρεία μας δεν εμπλέκεται στην επιβεβαίωση της κράτησης ή στην επικοινωνία μεταξύ παρόχου και πελάτη. Η επιβεβαίωση της κράτησης και η επικοινωνία με τον επαγγελματία είναι ευθύνη των μερών.

  1. Αξιολόγηση Επαγγελματιών

5.1. Μετά την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, ο πελάτης μπορεί να αξιολογήσει τον επαγγελματία μέσω ειδικής φόρμας αξιολόγησης που θα λάβει από την εταιρεία μας.

5.2. Η αξιολόγηση περιλαμβάνει κριτήρια όπως η ποιότητα της παρεχόμενης υπηρεσίας, η συνέπεια του επαγγελματία και η επαγγελματική του συμπεριφορά. Οι αξιολογήσεις είναι διαθέσιμες σε άλλους χρήστες για να τους βοηθήσουν στην επιλογή του επαγγελματία.

5.3. Η εταιρεία μας διατηρεί το δικαίωμα να αναστείλει ή να αφαιρέσει τη δυνατότητα αξιολόγησης σε περιπτώσεις κατάχρησης ή ψευδών αξιολογήσεων.

  1. Πολιτική Ακύρωσης ή Αλλαγής Κρατήσεων

6.1. Η εταιρεία δεν παρέχει πολιτική ακύρωσης ή αλλαγής κρατήσεων. Οι χρήστες καλούνται να επικοινωνούν απευθείας με τους παρόχους υπηρεσιών για οποιαδήποτε αλλαγή ή ακύρωση.

  1. Αφαίρεση Καταχωρίσεων

7.1. Η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να αφαιρέσει οποιαδήποτε καταχώριση που κρίνει ότι είναι υβριστική, παραπλανητική, κακόβουλη ή δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, χωρίς να έχει υποχρέωση να επιστρέψει τα χρήματα για την καταχώριση.

  1. Πολιτική Απορρήτου

8.1. Η εταιρεία μας δεσμεύεται να προστατεύει την ιδιωτικότητα των χρηστών της και να διαχειρίζεται τα προσωπικά τους δεδομένα σύμφωνα με την Πολιτική Απορρήτου μας, η οποία είναι διαθέσιμη στο https://frontidastospiti.gr/privacy-policy/.

8.2. Η συλλογή των προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται μόνο όταν ο χρήστης το επιτρέπει και για σκοπούς που σχετίζονται με την παροχή των υπηρεσιών της πλατφόρμας.

  1. Τρόποι Πληρωμής

9.1. Οι πληρωμές για τις υπηρεσίες πραγματοποιούνται μέσω των εξής τρόπων:

  • VIVA
  • Revolut (θα προστεθεί στο άμεσο μέλλον)
  • Eurobank (θα προστεθεί επίσης)

9.2. Όλες οι πληρωμές είναι ασφαλείς και γίνονται μέσω αξιόπιστων συστημάτων πληρωμής τρίτων για την προστασία των χρηστών.

  1. Διαδικασία Επίλυσης Διαφορών

10.1. Η ιστοσελίδα www.frontidastospiti.gr λειτουργεί ως πλατφόρμα καταχώρησης υπηρεσιών και δεν εμπλέκεται άμεσα στην παροχή τους. Ως εκ τούτου, δεν αναλαμβάνουμε ευθύνη για την επίλυση διαφορών μεταξύ πελατών και επαγγελματιών.

10.2. Σε περίπτωση διαφωνίας, οι χρήστες καλούνται να επικοινωνήσουν απευθείας με τον επαγγελματία που παρείχε την υπηρεσία για να επιλύσουν το ζήτημα.

  1. Ευθύνη της Εταιρείας

11.1. Η εταιρεία μας δεν αναλαμβάνει ευθύνη για ζημιές ή προβλήματα που μπορεί να προκύψουν κατά την παροχή των υπηρεσιών από τους επαγγελματίες, καθώς η εταιρεία μας λειτουργεί μόνο ως πλατφόρμα σύνδεσης.

11.2. Σε περίπτωση οποιασδήποτε ζημιάς ή ατυχήματος κατά την παροχή των υπηρεσιών, η Φροντίδα στο Σπίτι δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν παρέχει ασφάλιση για τις υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω της πλατφόρμας.

  1. Επικοινωνία

12.1. Για οποιαδήποτε απορία ή αίτημα, οι χρήστες μπορούν να επικοινωνούν με την εταιρεία μέσω email στην διεύθυνση contact@frontidastospiti.gr.

12.2. Η επικοινωνία μέσω email είναι ο μοναδικός τρόπος επικοινωνίας με την εταιρεία μας και οι χρήστες.

Σύνδεση

Εγγραφή

Επαναφορά κωδικού

Πληκτρολογήστε το ψευδώνυμο ή την ηλ. διεύθυνσή σας και θα σας αποσταλεί σύνδεσμος να δημιουργήσετε νέο συνθηματικό.